Digitālie mediji mārketinga komunikācijās - kā izmantot jaunās iespējas un nekļūdīties?

Mediju vide pēdējos gados ir būtiski mainījusies. Tā rada nebijušas iespējas uzņēmumu komunikācijai, taču arī palielina varbūtību kļūdīties. Digitālo mediju attīstība veicina jaunus mediju lietošanas ieradumus – cilvēku attieksme pret reklāmu, tas, kā viņi izdara izvēli un pieņem lēmumus par kāda pakalpojuma vai produkta iegādi, ir citādi, kā pirms dažiem gadiem. Līdz ar to ir mainījušies arī nosacījumi un modeļi, kā uzņēmumiem jāplāno mārketinga komunikācijas, lai precīzi sasniegtu savu auditoriju un patērētāju.

Šī darbnīca būs noderīga ikvienam, kuram ir jāplāno vai jāvada uzņēmuma un produktu publiskā komunikācija un reklāma. Apmeklējot to, uzzināsiet: 

  • kādi ir Latvijas mediju vides jaunākie dati, tendences un lietošanas paradumi;
  • cik liela loma komunikācijas un reklāmas plānos ir dažādiem digitālo mediju veidiem;
  • kā izvērtēt uzņēmuma komunikācijas stratēģiju un plānus;
  • kā noteikt satura stratēģijas nozīmi uzņēmuma komunikācijā un reklāmā;
  • kā analizēt mērķauditoriju, tās vajadzības un efektīvi veidot komunikāciju ar klientiem;
  • kas ir mūsdienīgas mediju komunikācijas labā prakse.


Darbnīcu vada Linda Saulīte, MBA. Mārketinga un digitālo mediju, klientu attiecību vadības eksperte un starptautiski sertificēta biznesa trenere ar 15 gadu praktisko pieredzi. Savas zināšanas vadības un mārketinga jomās papildinājusi Hārvarda biznesa skolā un Zviedrijas institūtā. Pašreiz studē komunikācijas vadību doktorantūrā. Šobrīd vada starptautisku mediju aģentūru “Vizeum” Latvijā un ir tās stratēģiju direktore. Linda guvusi daudzpusīgu praktisko pieredzi gan komunikāciju stratēģijās, zīmola pozicionēšanā, mediju mārketingā, gan arī mediju biznesa modeļu, komandu, stratēģiju un inovāciju veidošanā un attīstīšanā.


Darbnīcas ilgums: 3 stundas

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13 - 12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauta kafijas pauze.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Ir jautājumi? Sazinies ar mums

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu