Emocionālā inteliģence

Arvien biežāk līdzās tādiem menedžmenta jēdzieniem kā empātija, efektīva sadarbošanās, spēja kritizēt un uztvert kritiku, konstruktīva konfrontācija un “izdzīvošanas” stresa menedžments, tiek lietots jēdziens – emocionālā inteliģence. Ilgstošas veiksmes atslēga ir harmonisks līdzsvars starp emocionālo inteliģenci un profesionālo kompetenci.

Arvien lielāks uzsvars tiek likts uz savstarpējo uzticību, kā pamatu labu un ilgtermiņa attiecību veidošanai ar kolēģiem, klientiem un biznesa partneriem. Darba rezultāti aizvien ciešāk saaug ar personības īpašībām, līdz ar to jūtas jeb emocionālā inteliģence ir viena no prioritātēm. Šī ir kompetence, ar kuru nepiedzimst, bet kas ir svarīga ikvienam, kura darbs saistīts ar cilvēkiem.

Šajā kursā par to, kā apzināt un vadīt savas jūtas un emocijas, lai tās būtu nevis kavēklis, bet palīgs darbā. Un arī par to, kā vadīt ne tikai savas, bet arī citu jūtas.

Mērķauditorija: jebkurš interesents, kas vēlas pārzināt efektīvu attiecību veidošanu bez stresa.

Kursa mērķis: jaunu, praksē pielietojamu saskarsmes metožu apgūšana, kas veicinātu personības spēju motivēt sevi un citus, atpazīt un regulēt savas un arī apkārtējo jūtas, veidot labas savstarpējās attiecības gan privātajā, gan profesionālajā dzīvē.

Ieguvumi: 

  • zināšanas par emocionālās inteliģences pamatprincipiem;
  • izpratne par emociju nozīmi, to vadīšanu;
  • labāka komunikācijas un konfliktu risināšanas prasme;
  • savu resursu apzināšana un attīstīšana.

Kursa ilgums: 1 diena, 6 stundas

Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē – treniņā daudz praktisko darbu, lomu spēļu, teorētiskās bāzes sakārtošana un saistīšana ar praksi.


Programma:

1. Ievads. Iepazīšanās un vienošanās par treniņa noteikumiem. Iesildoša un atraisoša saskarsmes spēle.

2. Izjūtas mūsu dzīvē. Kas ir emocionālā inteliģence un tās pamatprincipi. Mini-lekcija. Analītiska diskusija.

3. Izjūtu noteikšana. Ko mums stāsta izjūtas. Negatīvās izjūtas, to ietekme uz darba kvalitāti un ko ar tām darīt. Dusmas, bailes, vainas izjūta, neapmierinātība. Darbs grupās, individuālais uzdevums, gadījumu analīze.

4. Kā būt laimīgam un apmierinātam darbā un dzīvē kopumā :)

5. Emociju uztvere un izrādīšana darbā. Emocionāli inteliģents kolēģis un darbinieks. Emocionāli inteliģenta komanda.

6. Empātiska klausīšanās. Grūto situāciju formulēšana savstarpējā komunikācijā. Situāciju analīze un risināšana mazās grupās.

7. Ieskats stresa menedžmentā no emocionālās inteliģences viedokļa. Stresains darbinieks, kolēģis, pats. Mini-lekcija, asociatīvie piemēri.

8. Treniņa nobeigums, savstarpēja atgriezeniskā saite.


Norises vieta:
TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13 - 12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Ir jautājumi? Sazinies ar mums
Atsauksmes
  • Galvenās mācībās gūtās atziņas jeb 3 lietas, kuras noteikti turpmāk izmantosiet:

    • Emocionālā inteliģence ir veids, kā uzlabot sadarbību, klausīties un atbilstoši reflektēt.
    • Katrā lietā var rast daudzveidīgas emocijas. Nebaidīties izmēģināt dažādu situāciju risinājumus. Uz pilnīgi katru lietu/situāciju vajag paskatīties no visu iesaistīto pušu skatu punkta.
    • Emocionālās bilances pārskatīšana. Aktīvā klausīšanās. Darbs – savu personīgo vajadzību sabalansēšana.
    • Inteliģence – intelekts. Līdzsvars dzīvē. Trīs labas lietas katru dienu.


    Kas Jums visvairāk patika šajā seminārā?

    • Pasniedzējas pozitīvais un emocionāli bagātais sniegums.
    • Grupa un praktiskais darbs.
    • Pasniedzējas spēja iedrošināt uz personisku pārdzīvojumu analīzi, kursa dalībnieku atsaucību.
    • Pasniedzējas erudīcija.
    • Paldies, viss bija lieliski!

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu