Meistarklase: Kā pārvarēt NĒ?

Vai Tu ikdienā strādā ar klientiem?
Vai gadās, ka Tu saņem iebildumus un atteikumus?
Vai Tu gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
Vai Tu gribētu, lai pārdošanas process Tev sagādā prieku un gandarījumu?
Vai tādēļ esi gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Tu vari atbildēt ar nepārprotamu "JĀ!", Tev ir vērts apmeklēt šo meistarklasi!

Meistarklasē “Kā pārvarēt NĒ?” – viss par un ap klientu iebildumu pārvarēšanu. Dalībnieki apgūs jaunas iespējas un tehnikas, kā arī meklēs konkrētus risinājumus katra aktuālajai situācijai un vajadzībai.

Mērķauditorija:

  • tie, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • tie, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • tie, kuri piesaista jaunus klientus.

Programmas tēmas:

  • Kāpēc klienti iebilst;
  • Kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • Universāls algoritms darbam ar iebildumiem;
  • Klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • Telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri pirmajam iebildumam;
  • Sarunas programmēšana;
  • Klientu iebildumu tipoloģija;
  • Kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”;
  • Klienta pretestība cenai;
  • Mana pretestība cenai;
  • Kā strādāt ar klienta iebildumu “Pārāk dārgi”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13 - 12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Ir jautājumi? Sazinies ar mums
Atsauksmes
  • Galvenās mācībās gūtās atziņas jeb 3 lietas, kuras noteikti turpmāk izmantosiet:

    • Mēģināšu mazināt spriedzi komunikācijā ar klientu. Mēģināšu noskaidrot īsto iebildumu. Vairāk klausīšos klientā.
    • Humors, mērķtiecība.
    • Pievienošanās tehnika. Kā atšķirt un atbildēt uz iebildumiem/atrunām. Šaubu vārdu labā puse.
    • Visas lietas ir noderīgas.
    • Sarunas vadīšana, sarunas temperatūras noteikšana, empātija pret sarunas biedru.
    • Tehniku kā klientu aicināt uz tikšanos.


    Kas Jums visvairāk patika šajā seminārā?

    • Pasniedzēja attieksme, zināšanas, kas iegūtas no jauna.
    • Pasniedzēja prasme ieinteresēt.
    • Pasniedzēja runas veids un kontakts ar dalībniekiem. Zināšanu praktiskā pielietojuma paraugi.
    • Patīk loģika, ka atbildes ir uzbūvētas, izejot no tā, ko domā klients. Pirmais solis ir reāli saprast otru pusi.
    • Cīņa ar sevi.
    • Praktiskie piemēri, ko izmantot ikdienā.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu