JAUNUMS! Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club© (H2H Sales)

13. sep
potcp
17:00-19:00
20. sep
potcp
17:00-19:00
27. sep
potcp
17:00-19:00
4. okt
potcp
17:00-19:00
11. okt
potcp
17:00-19:00
18. okt
potcp
17:00-19:00
1. nov
potcp
17:00-19:00
8. nov
potcp
17:00-19:00
15. nov
potcp
17:00-19:00

495.00 EUR

Cena bez PVN

“Informācija nav zināšanu avots. Patiess zināšanu avots – pieredze. Darbības laikā rodas sapratne” /Alberts Einšteins/

Vai Tu ikdienā strādā ar klientiem?
Vai Tu saņem iebildumus/atteikumus no klientiem, kolēģiem, bērniem, dzīvesbiedriem, mājdzīvniekiem?
Vai Tu gribētu justies pārliecinoši un nebaidīties no klienta iebildumiem?
Vai Tu gribētu attīstīt savas pārdošanas/pārrunu vadīšanas prasmes?
Vai Tu gribētu, lai pārdošanas process Tev sagādā prieku un gandarījumu?
Vai Tu tādēļ esi gatavs/gatava iziet ārā no savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Tu vari atbildēt ar nepārprotamu “JĀ!”, Tev ir vērts apmeklēt Fight Club!

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.


Programma:

1. nodarbība, 13. septembris 17.00-19.00

  • Kāpēc klienti iebilst?
  • Kā cilvēks pats izraisa iebildumus?
  • Universāls algoritms darbam ar iebildumiem.
  • Prakse un treniņš.

2. nodarbība, 20. septembris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Klienta topošo iebildumu noņemšana.
  • Telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri pirmajam iebildumam.
  • Telefonsarunas mērķa formulēšana.
  • Prakse un treniņš.

3. nodarbība, 27. septembris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Kā pareizi izteikt komplimentu klientam?
  • Kompliments – rīks darbam ar iebildumiem.
  • Komplimentu tehnikas.
  • Prakse un treniņš.

4. nodarbība, 4. oktobris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Kā atšķirt iebildumu no atrunas?
  • Kāpēc klienti saka atrunas?
  • Darbs ar klienta atrunu – algoritmi.
  • Prakse un treniņš.

5. nodarbība, 11. oktobris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Atvērtie jautājumi – nozīme un pielietojums.
  • Slēgtie jautājumi - nozīme un pielietojums.
  • Pretjautājumi - nozīme un pielietojums.
  • Interpretācijas jautājumi - nozīme un pielietojums.
  • Iniciatīvas pārķeršana sarunas laikā.
  • Prakse un treniņš.

6. nodarbība, 18. oktobris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Bloķētāju veidi.
  • Kā tikt pāri bloķētājam telefonsarunas laikā?
  • Kā indificēt PPL (Persona, kas Pieņem Lēmumu)?
  • Prakse un treniņš.

7. nodarbība, 25. oktobris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Sarunas programmēšana.
  • Klientu iebildumu tipoloģija.
  • Kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”?
  • Prakse un treniņš.

8. nodarbība, 1. novembris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt?
  • Sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai.
  • Kā saprast, cik klients ir gatavs tērēt darījumam?
  • Prakse un treniņš.

9. nodarbība, 8. novembris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Klienta pretestība cenai.
  • Mana pretestība cenai.
  • Kā strādāt ar klienta iebildumu “pārāk dārgi”?
  • Prakse un treniņš.

10. nodarbība, 15. novembris 17.00-19.00

  • Iepriekšējās nodarbības atkārtošana.
  • Klienta piesātinātība.
  • Kā strādāt ar klienta iebildumu “Paldies, mums jau ir”?
  • Prakse un treniņš.


Norises vieta:
TRIVIUMS mācību zāle Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13 – 12 (4. stāvs).
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.


Dalībnieku atsauksmes par Fight Club un Pāvelu Hafizovu:

  • Ļoti daudz piemēru un skaidrojumu tieši no reālajām dzīves situācijām, kas parāda veidu, kā tikt galā ar vajadzīgo iebildumu. Ļoti plašas un detalizētas nianses pārdošanas darbā. Īstenībā viss, kas tika stāstīts, ir ļoti svarīgs.
  • Ieguvu jaunas idejas par sarunu veidošanu ar klientiem, iebildumu pārvarēšanu un kā palielināt iespēju dabūt no klienta sev tīkamu rezultātu.
  • Strādāju telefonpārdošanā, un sniegtie padomi deva labus rezultātus. Visiem grupā uzlabojās rezultāti.
  • Pāvels - enerģijas kamols, ideju ģēnijs. Visu sarežģīto pārvērš vienkāršajā, vienmēr liek aizdomāties par lietām, kas prātā nebija ienākušas. Iemāca tā, lai ne tikai patīk, bet arī paliek un strādā! Man palīdzēja karjeras izaugsmei, kā arī sasniegt rezultātus vēl labāk, ātrāk, produktīvāk. Idejas noder ne tikai ikdienas dabā, bet arī ārpus darba.
  • Ļoti liels pluss, ka Pāvels ikdienā strādā ar pārdošanu. Tā nav tikai teorija, ko mēs esam pieraduši dzirdēt mācībās vai lasīt grāmatās, tā ir reāla dalīšanās ar savu personīgo pieredzi.
  • Man personīgi Fight Club ir ļoti palīdzējis gan darbā, gan arī privātajā dzīvē. Nu jau tirgošanās, argumentēšana ir gluži kā dzīvesveids. Ja klients uzreiz piekrīt, paliek kaut kā garlaicīgi.
Ir jautājumi? Sazinies ar mums