Reklāma mūsdienu mediju vidē. Kā izveidot efektīvu komunikāciju ar klientiem?

Mediju vide pēdējos gados ir būtiski mainījusies. Digitālo mediju attīstība un jaunie lietošanas ieradumi būtiski maina veidu, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem. Cilvēku attieksme pret reklāmu, izvēles izdarīšanas ceļš un pat lēmumu pieņemšanas process ir citāds nekā agrāk un prasa jaunu mārketinga pieeju. Mediju vides izmaiņas paver jaunas, nebijušas iespējas. Taču – ir arī daudz vieglāk kļūdīties komunikācijas veidošanā un realizācijā. 

Šajā darbnīcā runāsim par to, kā izprast mūsu klienta vajadzības un veidot laikmetam atbilstošu komunikāciju ar tiem. Iepazīsimies arī ar pētījuma par cilvēku mediju lietošanas paradumiem rezultātiem.

Noderīgi: Vidējā līmeņa un mārketinga vadītājiem; visiem, kuriem ikdienas darbā ir jāplāno vai jāvada uzņēmuma un produktu publiskā komunikācija un reklāma.

Ieguvumi:

  • Zināšanas un izpratne par mediju vidi Latvijā, tendencēm un lietošanas paradumiem.
  • Prasme izvērtēt uzņēmuma komunikācijas stratēģiju, plānus un satura stratēģijas nozīmi tajā.
  • Spēja analizēt mērķauditoriju, tās vajadzības un efektīvi veidot komunikāciju ar uzņēmuma klientiem.

Darba forma: 4 stundas.

Darba gaitā - praktiskie piemēri, labas prakses piemēri, teorija un fakti, grupu darbs. 


Programma:

1. Ievads, iepazīšanās.

2. Mediju vide mūsdienās. Attīstības tendences un fakti.

3. Mediji kā reklāmas kanāls. Kā novērtēt efektivitāti? 

4. Mērķauditorijas analīze. Kur un kā vislabāk sasniegt potenciālos klientus?

5. Kā izvēlēties piemērotāko reklāmas veidu un kanālu? 

6. Digitālo mediju nozīme mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrādē. Kā novērtēt efektivitāti?

7. Efektīva ilgtermiņa komunikācija ar mērķauditoriju. Satura stratēģiju nozīme.

8. Noslēgums.


Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13 - 12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Šo kursu var organizēt kā korporatīvu apmācību jūsu uzņēmumā, pieskaņojot programmu tieši jūsu uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Ir jautājumi? Sazinies ar mums
Atsauksmes
  • Galvenās mācībās gūtās atziņas jeb 3 lietas, kuras noteikti turpmāk izmantosiet:

    • Dažādu pētījumu nosaukumi, komunikācijas ekosistēma.
    • Consumer Journey.
    • Svarīgs saturs. Skats no augšas (komunikācijas ekosistēma). Sociāliem medijiem lielā nozīme patērētāju izvēlei.
    • Ekosistēma, labas idejas.
    • Mērķauditorijas segmentācija + izklausīšanās. Komunikācijas ekosistēma. Web pielāgošana mobilajām ierīcēm.
    • Komunikācijas ekosistēma, satura mārketings, būt tur, kur ir mērķauditorija.
    • Galvenā atziņa – kā domāt un plānot mārketingu mūsdienu apstākļos.


    Kas Jums visvairāk patika šajā seminārā?

    • Esmu apmierināta ar šo kursu apmeklējumu.
    • Ieskats tendencēs, Consumer Journey ar komunikācijas ekosistēmu.
    • Labs, koncentrēts, kompakts.
    • Nelielais dalībnieku skaits un individuālā pieeja + saturs.
    • Viss kopumā bija lieliski.
    • Pasniedzējas zināšanas, attieksme un pieredze.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu