Skaidrīte Bulmeistere

Skaidrīte Bulmeistere

Profesionāla klientu servisa un pārdošanas prasmju trenere.

Šobrīd ir AS Airbaltic Corporation servisa apmācību vadītāja, kā arī turpina darbu praktiskajā klientu servisā kā stjuarte.

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2015. gada.  Vada klientu apkalpošanas un pārdošanas treniņus, konsultē klientu apkalpošanas standartu/pārdošanas rokasgrāmatu izveidē, vada kursus uzņēmumu iekšējiem treneriem latviešu, angļu un krievu valodā. 

Izglītība:

  • Latvijas Policijas akadēmijas bakalaura grāds jurisprudencē ar specializāciju valsts pārvalde; 
  • Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas bakalaura grāds pedagoģijā; 
  • IATA (International Air Transport Association) kursi “Advanced Train The Trainer”.

Profesionālā attīstība:

  • AS “Air Baltic Corporation” servisa instruktore, stjuartu grupas vadītāja un vecākā stjuarte. 

Kas Jums visvairāk patika Skaidrītes vadītajās apmācībās?

  • Pasniedzējas personība. Teorijas savietojamība ar aktivitātēm un reāls pielietojums turpmāk. (Korporatīvais kurss “Trenera prasmju attīstīšanas treniņš”)
  • Aktivitātes, kas parāda metožu/prasmju pielietojamību. Spilgti piemēri no dzīves, kas izmantoti piemēroti un atbilstoši. (Korporatīvais kurss “Trenera prasmju attīstīšanas treniņš”)
  • Pasniedzēja! Šķiet, ka spēj iemācīt jebko, tādēļ arī tēmas, kas sākotnēji šķita ne tik ļoti interesantas, izrādījās radošas, saistošas un tiks pielietotas nākotnē. (Korporatīvais kurss Kvalitatīva sadarbības partneru apkalpošana”)
Tuvākie kursi

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu