13. apr
13. apr
Klientu iebildumi var rasties visos pārdošanas procesa posmos. Ar to ir jārēķinās. Taču, lai kādi būtu klienta iebildumi un izteiktie “nē”, svarīgi saprast un lietderīgi zināt, kāpēc ir pretestība, kādēļ klienti izsaka iebildumus, kāda ir iebildumu struktūra, veidi un metodes un kā ar to strādāt.
Kāpēc klienti iebilst?
Lai būtu mazāk iebildumu …
Vairāk par tēmu klientu iebildumi, uzziniet Pāvela stāstā.
Pāvels Hafizovs ir pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā biznesa treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un "auksto zvanu" tēmās. Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās.
Pāvela Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club© tiek augsti novērtēts, jo treneris ir praktiķis, kurš Fight Club formātu izveidojis kā nodarbību ciklu, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Pats treneris tiek novērtēts kā harizmātisks, pieredzējis, atraktīvs, aizrautīgs, kuru interesanti klausīties.
Treniņa programma atrodama šeit.