“Klientu iebildumi – izcila klientu servisa lielākais izaicinājums” / pārdošanas praktiķis Pāvels Hafizovs

“Klientu iebildumi – izcila klientu servisa lielākais izaicinājums” / pārdošanas praktiķis Pāvels Hafizovs

Klientu iebildumi var rasties visos pārdošanas procesa posmos. Ar to ir jārēķinās. Taču, lai kādi būtu klienta iebildumi un izteiktie “nē”, svarīgi saprast un lietderīgi zināt, kāpēc ir pretestība, kādēļ klienti izsaka iebildumus, kāda ir iebildumu struktūra, veidi un metodes un kā ar to strādāt.

Kāpēc klienti iebilst?

  • Pietrūkst informācijas
  • Inerces pēc
  • Redz nepilnības produktā
  • Piedāvājuma ložmetējs
  • Nav interesanti
  • Nepatīk pārdevējs
  • Pārāk daudz jautājumu
  • Pārdošanas enurēze
  • Kategoriskums

Lai būtu mazāk iebildumu …

  • Prasīt atļauju jautāt
  • Labs kontakts visas sarunas laikā
  • Klausīties aktīvi
  • Izgriezt – “Kāpēc?”
  • Vārdi iespējams, varētu (noderēt)
  • Nebombīt ar jautājumiem
  • Noņemt kategoriskumu

Vairāk par tēmu klientu iebildumi, uzziniet Pāvela stāstā. 

Pāvels Hafizovs ir pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā biznesa treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un "auksto zvanu" tēmās. Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās. 

Pāvela Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club© tiek augsti novērtēts, jo treneris ir praktiķis, kurš Fight Club formātu izveidojis kā nodarbību ciklu, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Pats treneris tiek novērtēts kā harizmātisks, pieredzējis, atraktīvs, aizrautīgs, kuru interesanti klausīties. 

Treniņa programma atrodama šeit. 

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu