Sociālo tīklu mārketings platformā Linkedin – praktisks treniņš
Šī darbnīca paredzēta, lai sniegtu praktiskas zināšanas kā profesionālim veidot dabisko klātbūtni LinkedIn platformā, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saikni, klientu piesaisti. 4. feb. 9:00-13:30 Cena: 185€ + PVN
Time & Location
04 Feb 2025, 09:00 – 13:30
Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija
About the event
Kursu vada: Ieva Drāzniece
Šajā kursā tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā veidot dabisko klātbūtni sociālo tīklu platformās, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saiti un klientu piesaisti. Kas ir svarīgi un mazāk svarīgi, kam pievērst uzmanību, bez kā nevar iztikt?
Runāsim par to, kā veidojot savu personīgo klātbūtni digitālajā vidē, iespējams mērogot gan savu personīgo zīmolu, gan sava uzņēmuma redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos, atgriezenisko saiti ar mērķauditoriju.
Mērķis
Sniegt praktiskas zināšanas kā profesionālim veidot dabisko klātbūtni platformā, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saikni, jaunu talantu interesi, esošo klientu un partneru izglītošanu, lojalitāti, kā arī potenciālo partneru un klientu piesaisti.
Ieguvumi
iepazītu LinkedIn platformas lomu un iespējas, ko tā sniedz profesionāļiem un biznesam,
apgūtu LinkedIn algortma principus,
iedvesmotos no labās prakses Latvijā un pasaulē,
izmēģinātu profila sakārtošanas svarīgākos soļus,
apgūtu iesaistes soļus un tīklošanas stratēģijas,
iepazītu satura pārdales, veidošanas, noformēšanas un publicējamo tēmu stratēģijas.
Darba metode
Iesaistoša un praktiska darba forma ar uzdevumiem:
profila sakārtošana (stratēģija, galvenie akcenti, kam pievērst uzmanību);
atrast, uzaicināt, uzturēt attiecības, pievienot komentārus (tīklošanas stratēģija);
noformēt saturu (veidi, formāti, tēmas, diskusijas).
Nodarbības laikā nepieciešams savs portatīvais dators vai telefons
Programma
LinkedIn platformas algortima principi.
Personalizēta ziņu lente.
Stratēģisks privātais profils.
Tīklošanas stratēģijas.
Satura veidošana.
Atbalsts uzņēmuma vai komandas aktivitātēm.