top of page
Digitālais mārketings – SEO, mājas lapas optimizācija meklētāju servisiem
Digitālais mārketings – SEO, mājas lapas optimizācija meklētāju servisiem

Digitālais mārketings – SEO, mājas lapas optimizācija meklētāju servisiem

Kurss par SEO (Search Engine eng. / meklētājprogrammu optimizāciju) ir veidots, lai sniegtu atbildes un idejas tam, kā uzņēmumiem būt pamanāmiem Google meklēšanas rezultātos un sasniegt maksimāli mērķētu auditoriju. 10. dec. 9:30- 17:00 Cena: 250€ + PVN

Laiks & vieta

2024. g. 10. dec. 09:00 – 16:30

Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija

Par kursu

Kursu vada: Aigars Cepītis


Kurss par SEO (Search Engine eng. / meklētājprogrammu optimizāciju) ir veidots, lai sniegtu atbildes un idejas tam, kā uzņēmumiem būt pamanāmiem Google meklēšanas rezultātos un sasniegt maksimāli mērķētu auditoriju no Google organiskajiem meklēšanas rezultātiem.


Kursā tiek apskatīts darbību kopums, kura efektivitāte ir pieredzē izvērtēta un pārbaudīta. Papildus piemēriem, diskusijām un jautājumiem kursā iekļauta plaša praktiska informācija, ko iespējams uz vietas izmēģināt un uzreiz pielietot savā labā. 


Ieguvumi

  • SEO pamatu apguve;

  • Soļi, kas jāveic, lai varētu izveidot ilgtermiņa SEO stratēģiju;

  • Atslēgvārdu izpēte;

  • Konkurentu analīze;

  • Būtiskākie faktori, kas ir jāoptimizē mājas lapā;

  • Saraksts ar noderīgiem rīkiem.


Mērķis

Sniegt jaunas zināšanas, lai pašu spēkiem varētu uzlabot mājas lapas redzamību un iegūt jaunus klientus savam biznesam. 


Darba metode

Aktīva un iesaistoša darba forma, diskusijas, labās prakses piemēri, praktiskie darbi sasaistīti ar teorijas zināšanām.

Kursa noslēgumā dalībniekiem ir pārbaudes lapa (checklist) ar apkopojumu par visiem izskatītajiem jautājumiem. 


Nodarbības laikā nepieciešams savs portatīvais dators vai telefons


Mērķauditorija

Jebkura organizācija, kurai ir mājas lapa un vēlme to pilnveidot vai izveidot.


Programma


1. Kas ir SEO

Tiek izstāstīts, kas ir SEO, kā tā darbojas, kādi ir optimizācijas veidi, kā arī tiek nodemonstrēti vairāki Case Study, kur tiek uzskaitītas precīzas darbības, kas ir veiktas, lai sasniegtu minētos rezultātus.


2. Atslēgvārdu izpēte

Atslēgvārdu izpēte ir pirmais solis, kas ir jāveic uzsākot mājas lapas optimizāciju. Šajā sadaļā tiek izstāstīts kā pareizi to veikt, kādus rīkus izmantot un kādu rezultātu vajadzētu iegūt (praktiskais uzdevums).


3. Mājas lapas iekšējā optimizācija 

Šajā sadaļā tiek izstāstīts kādi ir svarīgākie iekšējās optimizācijas faktori un kā tos pareizi optimizēt. Tiek prezentēti vairāki rīki, kas atvieglo šo uzdevumu, kā arī prezentēta Aigara paša veidotā checklist (praktiskais uzdevums).


4. Saturs.

Tiks izstāstīts kā veidot SEO draudzīgu saturu gan produktu lapām, gan bloga postiem. Kādas ir galvenās nianses, kas jāievēro, lai Jūsu radītais saturs iekļūst reitingu sarakstos un atved uz mājas lapu kvalitatīvu apmeklētāju.


5. Mājas lapas ārējā optimizācija 

Šajā sadaļā tiek izstāstīts, kas ir mājas lapas ārējā optimizācija, kāpēc tā ir svarīga, kā to veikt un kādus rīkus izmantot (arī konkurentu izpēte), kā arī apskatām praktiski dalībnieku mājas lapas no ārējās optimizācijas viedokļa.


6. Rezultātu mērīšana 

Šajā sadaļā tiek izklāstīts, kā mērīt rezultātus, kā definēt galvenos KPI, lai saprastu vai ieguldītais darbs ir nesis vēlamo rezultātu. Liste ar rīkiem, ko var izmantot (+praktiskā rīku demonstrācija).


Noslēgums, secinājumi, jautājumi, atbildes.

Dalies

bottom of page