top of page
Sociālo tīklu mārketings – praktisks treniņš
Sociālo tīklu mārketings – praktisks treniņš

Sociālo tīklu mārketings – praktisks treniņš

Šajā kursā tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā veidot dabisko klātbūtni sociālo tīklu platformās, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saiti un klientu piesaisti. Pasākuma datums drīzumā tiks precizēts. Cena: 185€ + PVN

Laiks & vieta

Pasākuma datums drīzumā tiks precizēts.

Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija

Par kursu

Kursu vada: Ieva Drāzniece


Šajā kursā tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā veidot dabisko klātbūtni sociālo tīklu platformās, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saiti un klientu piesaisti. Kas ir svarīgi un mazāk svarīgi, kam pievērst uzmanību, bez kā nevar iztikt?


Runāsim par to, kā veidojot savu personīgo klātbūtni digitālajā vidē, iespējams mērogot gan savu personīgo zīmolu, gan sava uzņēmuma redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos, atgriezenisko saiti ar mērķauditoriju.


Mērķis

Iegūt izpratni un zināšanas par personīgā zīmola lomu biznesa atpazīstamībā, kāpēc un kā veidot saturu efektīvi no personīgā profila, lai sasniegtu savu auditoriju.


Ieguvumi

Izmantojot praktiskus piemērus, iemācīties:

  • kā, veidojot savu personīgo klātbūtni digitālajā vidē, iespējams mērogot gan savu personīgo zīmolu, gan sava uzņēmuma redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos, atgriezenisko saiti ar mērķauditoriju; 

  • kā personīgais zīmols palīdz uzņēmuma atpazīstamībai; 

  • kā veidojot vienu saturu, var mērogot savas ziņas sasniegto auditoriju un ietekmi.


Mērķauditorija

Jebkura organizācija vai indivīds, kuram ir konts sociālajos tīklos, vai vēlas šādu kontu radīt.


Darba metode

Aktīva un iesaistoša darba forma, diskusijas, labās prakses piemēri, praktiskie darbi sasaistīti ar teorijas zināšanām.


Programma

  1. Cilvēku algoritms, kā darbojas visi sociālie tīkli, mērogošana. Cilvēkiem patīk pirkt, nevis lai viņiem pārdod.

  2. Kompānijas profila ieraksti/cilvēku (komandas, vadītāju, profesionāļu) profilu ieraksti.

  3. Saturs ar vērtību un tā mērķis.

  4. Satura plāns, stratēģija un kanālu izvēle.

  5. Satura formāti, kas svarīgi tavai auditorijai.

  6. Īsās 24h ziņas/ieraksti.  

  7. Video priekšrocības.

  8. Zaļais saturs, mērogošana - saturs kas strādā tavā vietā. 

  9. Satura izplatīšana, pielāgošana, dublēšana.

  10. Satura efektīva atkārtota izmantošana - ilgtspējīgas satura tēmas.

  11. Stāstu veidošanas princips - scenārijs ātrais un mazliet ilgāks.

  12. Satura noformēšana, apraksti, mūzika, titri, efekti utt.

  13. Sadarbības, mērogošanas, kanālu un formātu iespējas.

  14. Atbalsts saviem kontaktiem, partneriem.

  15. Tavs pirmais ieraksts/vai vismaz uzmetums? Izmēģināsim kopā.


Dalies

bottom of page