Attālinātā klientu konsultēšana
Ilgums
2 x 2 stundas
Treneris
Jolanta Armande
Par treneri
Jolanta Armande
Starptautiski atzīta vadības konsultante un trenere ar vairāk kā 20 gadu praktisko pieredzi. Praktizējoša klīniskā psiholoģe, vadītāja un cilvēktiesību aktīviste.
Attālinātā klientu konsultēšana
Attālinātai komunikācijai ar klientu ir savas priekšrocības, taču arī daudz izaicinājumu. Kad tiekamies ar klientu klātienē, savā darba vietā, mēs gandrīz pilnībā kontrolējam situāciju, darbojamies savā spēles laikā un ar saviem noteikumiem. Savukārt, kad komunikācija ar klientu notiek attālināti, mūsu kontroles iespējas ir daudz mazākas. Gadās, ka klients mūs redz, bet pats vēlas palikt neredzams, notiek dažādas tehniskas ķibeles un aizķeršanās, pie kam ne vienmēr skaidrs, kas izraisījis problēmu, un tamlīdzīgi.
Šajā treniņā – par to, kā neapjukt un maksimāli izmantot tehniskās iespējas, koncentrējoties uz galveno – pārliecinošu, profesionālu un rezultatīvu sarunu ar klientu.
Mērķis
Profesionāli sagatavot dalībniekus jaunam procesam - attālinātai klientu konsultēšanai.
Ieguvumi
zināšanas par attālinātas komunikācijas specifiku un likumiem
mērķtiecīgāka komunikācija un labāka sarunu vadības prasme
elastīgāka spēja profesionāli un pārliecinoši reaģēt dažādās situācijās
lielāka pārliecība par saviem spēkiem, precīzāks izteiksmes veids
Darba metode
Interaktīva, praktiska darba forma – nelielas lekcijas, diskusijas, praktiski vingrinājumi individuāli un mazās grupās.
Programma
1. diena:
Ievads. Iepazīšanās. Vienošanās par komunikācijas noteikumiem, tehniskās instrukcijas.
1. Attālinātā komunikācija. Iespējas un izaicinājumi. “Zelta likumi”.Grupu darbs, mini-lekcija ar praktiskiem piemēriem, diskusija.
2. Kā justies pārliecinoši un radīt iespaidu?Mini-lekcija, diskusija, individuāli praktiski vingrinājumi.
3. Kā plānot un sagatavoties attālinātai sarunai ar klientu? Tehniskie un saturiskie priekšdarbi.Mini-lekcija ar praktiskiem piemēriem, diskusija.
4. Konsultāciju sarunu treniņš mazās grupās.Pieredzes analīze, kopsavilkums.
2. diena:
1. Problēmsituācijas attālinātajā komunikācijā. Kā risināt? Dažādi scenārijiDiskusija, gadījumu analīze, kopsavilkums.
Kopsavilkums. Noslēgums. Padomi un ieteikumi.