Kā panākt JĀ? Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā

Savā darba ikdienā mēs sastopamies ar daudz un dažādiem iebildumiem. “Man jāpadomā”, “šobrīd tas nav aktuāli”, “pašlaik tam nav atvēlēts budžets”, “piezvaniet vēlāk”…. Šķiet pazīstami, vai ne? 

Un cik bieži ir nācies dzirdēt “man šodien citi plāni”, “es negribu pildīt mājasdarbus” vai “šo projektu šogad neieviesīsim”? 

Jā, ar iebildumiem mēs saskaramies ne tikai pārdošanā, bet arī citās dzīves jomās – sarunās ar savu vadītāju, ar mājiniekiem un pat veikalā!

Šis praktiskais treniņš iepazīstinās ar rīku, kas palīdzēs neapstāties pie pirmā iebilduma, vai tā būtu pārdošanas saruna telefoniski vai klātienē, saruna ar neapmierinātu klientu, vai kāda cita saruna, kura ir nonākusi līdz iebildumiem. 

Treniņa mērķis ir radīt vidi, kurā dalībniekiem ir iespēja savstarpēji praktizēt dažādas pārdošanas tehnikas, lai ar pārliecību tās pielietotu sarunās ar klientiem.

Mērķauditorija: Klientu konsultanti, pārdošanas un klientu apkalpošanas speciālisti, visi tie, kas vēlas uzlabot prasmi pārvarēt klientu iebildumus.

Mērķis: Attīstīt prasmi neapstāties pie pirmā iebilduma un novest sarunu līdz sev vēlamajam rezultātam.

Ieguvumi:

  • Tehnikas, kā apiet iebildumus
  • Daži rīcības scenāriji sarežģītām situācijām
  • Iedrošinājums un pozitīva motivācija

Ilgums: 3 stundas

Darba forma: Interaktīvs, praktisks treniņš, kurā dalībniekiem ir iespēja “noslīpēt” iebildumu apiešanas tehniku. Treniņš iekļauj gadījumu analīzes, diskusijas un lomu spēles.

Programmas tēmas:

  1. Biežāk sastopamie iebildumi. Dalībnieku piemēri.
  2. Universāls rīks iebildumu apiešanai.
  3. Praktiski ieteikumi iebildumu apiešanai (cena, pārmaiņas, sadarbība ar citu partneri u.c.);
  4. Tips&Tricks pārdošanas sarunās.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.