Kā radīt veiksmīgu produktu 5 soļos

jūn
Tiks precizēts

210.00 EUR

Cena bez PVN

Veiksmīgs produkts sniedz tādu vērtību, kas vismaz desmitkārtīgi pārsniedz paša produkta cenu. Ideālā produkta veiksmes formula katrā situācijā ir citāda. To ietekmē daudzi faktori – tirgus, klienti, darbinieki, prasmes un zināšanas, serviss, tehnoloģiju iespējas, zīmola reputācija, finanšu un resursu pieejamība, organizācijas vērtības un kultūra, kā arī dažādas produktu attīstības un vadības metodes.

Aicinām apmeklēt kursu “Kā radīt veiksmīgu produktu 5 soļos”, kas palīdzēs jums radīt savu unikālo produktu veiksmes formulu!

Kursa gaitā pievērsīsimies šādiem jautājumiem:

  • Kā celt esošo produktu vērtību? 
  • Kā radīt jaunus veiksmīgus produktus? 
  • Kā ģenerēt arvien vairāk ienākumu ar vērtīgu produktu palīdzību un būt soli priekšā konkurentiem? 
  • Kā ikdienas uzņēmējdarbības straujajā ritmā nodrošināt lielāku fokusu uz produktu un tā kvalitāti?
  • Kā palīdzēt savam darba devējam un kolēģiem sasniegt arvien augstāku meistarību produktu vadības jomā?

Kursā iekļauti vienkārši un praksē pārbaudīti paņēmieni, kas palīdzēs efektīvāk pārvaldīt savu produktu saimniecību un veiklāk attīstīt veiksmīgus produktus, neieguldot nesamērīgi lielus laika un finanšu resursus izpētē un analīzē.

Kursa mērķis: Ar praktisku paņēmienu palīdzību uzlabot fokusu uz produktiem savā vai savas organizācijas ikdienas darbā.

Ieguvumi: 

  • Augstāka meistarība produktu pārvaldībā;
  • Vairāk potenciāli apmierinātu klientu;
  • Praktiskas metodes, kuras var sākt pielietot jau nākamajā dienā pēc kursa;
  • Lielākas iespējas iegūt produktu priekšrocības savā tirgus nišā;
  • Vienkārši instrumenti un paņēmieni produktu kvalitātes nodrošināšanai;
  • Metodes, kas pielietojamas, gan komerciāliem produktiem, gan organizācijas iekšienē izmantojamiem produktiem (piemēram, organizācijas IT sistēmas un citi iekšējie atbalsta resursi).

Ilgums: 1 dienas, 6 stundas

Darba metode: Nelielas lekcijas, interaktīvas darba grupas, praktiskie treniņi, diskusijas, darbnīcas ar pieredzes apmaiņu. Kursa galvenais fokuss ir dalībnieku sapratnes veidošanu ar praktisku vingrinājumu palīdzību. Uzdevumu rezultāti tiek pārrunāti pāros, nelielās grupās un kopīgā diskusijā.

Mērķauditorija: Jebkuras nozares un amata līmeņa pārstāvji, speciālisti, kas iesaistīti jaunu produktu radīšanā, vadībā un attīstībā un mērķtiecīgi vēlas uzlabot savas produktu vadības metodes.

Programma:

Kurss veidots kā 5 soļu ceļvedis veiksmīgai produktu radīšanai:

1)    Esošo produktu novērtēšana
2)    Jaunu nišu identificēšana
3)    Produkta vērtības formulēšana
4)    Produkta tests tirgū
5)    Produkta vērtības audzēšana

Kursā iekļautie praktiskie paņēmieni un darba rīki:

  • Produktu definēšana, aprakstīšana, strukturēšana
  • Produktu aprakstīšanas formāti
  • Epiku un stāstu izmantošana produkta vajadzību aprakstā
  • Produktu akceptēšanas un kvalitātes kritēriju definēšana (pasūtītājs, izstrādātājs, testētājs, lietotājs, produkta īpašnieks vai saimnieks)
  • Definition of Done pielietošana
  • Produktu struktūrplāns
  • Produktu plūsmas plāns
  • Produktu vajadzību darbu krājuma pārvaldība (backlog)

Produkta dzīves cikla vadība

  • Produktu izstrāde un akceptēšana
  • Lean Business Case (Business Value, Value Points, Efforts points, Story Points)
  • Produktu izmaiņu pārvaldības metodes (change management)
  • Produktu portfeļa vadība
  • Produktu orientētas pieejas pielietošana projektos (Waterfall, Agile, Kanban, Scrum, PRINCE2)

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu