Pārdošanas ABC lieliskas klienta pieredzes radīšanai
Ilgtspējīgākais veids kā nodrošināt uzņēmumam peļņu ir veicināt pirkumu veikšanu ar veiksmīgu klienta pieredzi, proti, nodrošinot klienta apmierinātību. Tam vienlaikus būtu jābūt arī pārdošanas un pārdevēja mērķim, kura regulārai sasniegšanai nepieciešama atbilstošas komunikācijas prasmes.
Pārdošanas ABC ir klasiski strukturēts mācību kurss ar fokusu uz kvalitatīvu komunikāciju ar klientu. Tā saturu galvenokārt veido grupas un pasniedzēja pieredzes gadījumu analīze.
Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot zināšanas par pārdošanas procesu un rast risinājumus dažādām klienta pieredzes situācijām tiešās pārdošanas vidē.
Ieguvumi:
- Izpratne par lieliskas klientu pieredzes nozīmi pārdošanas mērķu sasniegšanā;
- Izpratne par klientu pieredzes radīšanas pamatprincipiem;
- Praktiski rīki un metodes efektīvākai komunikācijai ar klientu;
- Iegūtas un uzlabotas pārdošanas prasmes;
- Svaiga iedvesma ikdienas pārdošanas darbam.
Ilgums: 1 diena, 6 stundas
Darba metode: Aktīva un iesaistoša darba forma. Pieredzē bāzētā teorētiskā daļa ir papildināta ar piemēriem un praktiskiem uzdevumiem, individuālu un grupu darbu, diskusijām, situāciju analīzi.
Mērķauditorija: Pārdošanas darbinieki un pārdošanas vadītāji, kuru ikdienas darbs saistīts ar veiksmīgas klientu pieredzes radīšanu.
Programma:
- Priekšnosacījumi un sagatavošanās darbam ar klientu.
- Pārdošanas mērķi un komunikācijas mērķi.
- Pārdošanas loģika un sarunas struktūra.
- Kā klientam pievērst uzmanību cieņpilni?
- Vajadzību izzināšana un produktu demonstrēšana.
- Atsevišķi par jautājumu uzdošanu.
- Saprātīga piepārdošana.
- Kā ar klientu sarunāties empātiski, paužot ieinteresētību un laipnu attieksmi?
- Pārdevēju tipi, sava tipa noteikšana, pielāgošanās un atbilstoša prasmju pilnveidošana.
- Ilgtermiņa attiecību nozīme un to veidošana.
- Kopsavilkums un savstarpējā atgriezeniskā saite.
Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13–12, 4. stāvs, Rīga.
Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.
Radušies jautājumi? Aizpildiet pieteikumu un mēs ar Jums sazināsimies!