Produkta radīšanas ABC

Šajā lekcijā par galvenajiem soļiem produktu izstrādes procesā:

  • analīze - tirgus un patērētāju analīze, lai iegūtu izpratni par iespējamiem produktu izstrādes virzieniem un tirgus potenciālu;
  • būvēšana - produkta koncepta, prototipa izstrāde un produkta izstrādes plāna sagatavošana, kas ietver produkta specifikāciju, dizainu, tehniskās prasības un testēšanas stratēģiju;
  • realizācija - produkta realizācija un ieviešana tirgū nozīmē izgatavošanu, iepakošanu, mārketinga plāna un ieviešanas tirgū stratēģijas veidošanu.

Pieredzējušā uzņēmēja, inovāciju un produktu attīstības un komercializēšanas eksperta Enno Ences vadībā, aplūkojot šo Produktu izstrādes ABC konceptu, veidosies visaptverošs priekšstats par to, kā īstenot sistemātisku pieeju produktu izstrādei. Tā ir iespēja nodrošināt labāku izpratni par tirgus vajadzībām un īstenot efektīvu konceptuālo un tehniskas izstrādi, kā arī veiksmīgi ieviest produktu tirgū.

Lekcija paredzēta gan jauniem uzņēmējiem un inovāciju vadītājiem, kuri vēlas iegūt izpratni par produkta radīšanas ceļu no idejas līdz tirgum, gan produktu vadītājiem, kuri, iespējams, vēlas sistematizēt savas zināšanas.

Ilgums: līdz 2 stundām. 

Radušies jautājumi? Aizpildiet pieteikumu un mēs ar Jums sazināsimies!