Sarunu vešana. Kā iegūt vairāk? - attālināts kurss

25. nov
potcp
9:30-17:00
2. dec
potcp
9:30-17:00

420.00 EUR

Cena bez PVN

Dzīvē cilvēks saņem nevis to, ko pelnījis, bet to, ko spēj sarunāt. Prasme vest sarunas ir priekšnosacījums veiksmei gan biznesā, gan personīgajā dzīvē. Par laimi 80 % efekta sarunās var panākt, labi pārzinot vien 20 % teorijas. Šis kurss dalībniekus iepazīstinās ar pašiem svarīgākajiem sarunu vešanas principiem, kuriem ir potenciāls mainīt ne tikai konkrēto sarunu, bet arī karjeru un pat uzņēmumu likteņus.

Mērķauditorija: Tie, kuri ikdienā vada sarunas ar padotajiem, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem.

Kursa mērķis: Attīstīt biznesa sarunu vadīšanas prasmes.

Ieguvums: Ievērojami uzlabota spēja panākt vēlamo rezultātu gan īstermiņa sarunās, gan ilgtermiņa biznesa attiecībās.

Ilgums: 2 dienas, 12 stundas

Darba forma: Aktīva, interaktīva darba forma. Kurss iekļauj daudz praktisku vingrinājumu un uzdevumu, kas palīdzēs veiksmīgāk izprast un pielietot apgūtās zināšanas.

Starp 1. un 2. mācību dienu paredzēta nedēļa, kuras laikā dalībnieki izmēģinās praksē jaunās pieejas un gūs atziņas, kas tiks pielietotas 2. dienā.

Pēc mācībām dalībniekiem būs pieejami ne tikai teorētiskie materiāli, bet arī praktiski rīki – darba lapas (checklist) – kas palīdzēs sagatavoties nozīmīgām sarunām savā profesionālajā un personīgajā dzīvē.

Programma:

1. diena. Kā ietekmēt?

Pirmajā semināra dienā dalībnieki apgūs prasmes, kas ļaus efektīvi ietekmēt sarunu biedra emocijas, domas un lēmumus. 

Galvenie temati:

  • Rīcības kāpnes. Kā vest sarunu biedru no pretošanās uz klausīšanos, apsvēršanu, lēmumu un rīcību.
  • Kā izprast sarunu biedru un kā mudināt runāt.
  • Kā likt sarunu biedram justies uzklausītam, saprastam, cienītam, novērtētam. 
  • Kā "savaldīt" neapmierinātu, emocionālu vai agresīvu sarunu biedru.
  • Kā atbruņot apvainojumus, pārmetumus un iebildumus.
  • Kā (un kādēļ) panākt, ka sarunu biedrs saka "Tieši tā! Viss pareizi!" 
  • Kā ietekmēt sarunu biedra domas, vēlmes un lēmumus bez strīda – uzdodot jautājumus.
  • Kā radīt vīziju par darījumu. Kā celt sarunu biedra “gribīgumu” noslēgt darījumu.
  • Kā panākt, lai sarunu biedrs risina tavas problēmas.
  • Kā stingri uzstāt uz savu, vienlaicīgi saglabājot labas attiecības ar sarunu biedru.
  • Ķermenis, balss, harizma. Kā pārvaldīt iespaidu, ko atstāj uz sarunu partneri.

Dalībnieki dienas gaitā veiks virkni praktisku uzdevumu – lomu spēles un rakstiskus vingrinājumus.

2diena. Stratēģija un taktika.

Laba sagatavošanās sarunām nav uzvaras garantija, bet sagatavošanās trūkums gandrīz vienmēr noved pie vāja rezultāta. Otrajā mācību dienā dalībnieki apgūs praktisku, efektīvu un viegli saprotamu sistēmu, kā sagatavot stratēģiju un taktiku jebkurai nozīmīgai biznesa sarunai.

Galvenie temati:

  • Biznesa sarunu stratēģijas stūrakmeņi. Misija, sarunu biedra izpēte, alternatīvu izpēte, mērķu nospraušana, starta pozīcijas izvēle, win-win risinājumi, sarunu rāmji. 
  • Kādēļ ne visas sarunas novedīs pie vienošanās.
  • Sarunu struktūra. Kad izzināt, kad ietekmēt, kad pārdot, kad kaulēties.
  • Kaulēšanās taktika: pirmais piedāvājums, pretpiedāvājums, kā un kad teikt "nē", kā un kad piekāpties, kā iebilst bez strīda, kā vest sarunu uz vienošanos. 
  • Kā izmantot laiku un klusumu.
  • Kādēļ “jā” un “varbūt” ir bīstami vārdi. Kā (un kādēļ) dot sarunu biedram katru iespēju teikt “nē”.
  • Kā sagatavoties: darba lapas (checklist) un kopsavilkumi (log).

Dienas laikā dalībnieki veiks virkni praktisku uzdevumu – gatavosies sarunām (rakstisks un grupu uzdevums), veiks sarunas (lomu spēles), veidos sarunu kopsavilkumus un apspriedīs sarunu gaitu savā starpā, saņemot atgriezenisko saiti un konkrētus ieteikumus uzlabojumiem.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu