Ultramaratona domāšana

Strādāt un atbalstīt veiksmīga biznesa attīstību - tas nav sprints. Tas ir ultramaratons!

Ultramaratons ir jebkura skriešanas sacensība, kas garāka par maratonu (42,195 kilometriem). Ultramaratonus var iedalīt divos veidos: distanču un laika ultramaratonos. Distanču ultramaratoniem dalībniekiem ir jāveic noteikta distance, bet laika ultramaratonos noteiktā laikā ir jānoskrien pēc iespējas vairāk kilometru. 50 km, 100 km, 50 jūdzes un 100 jūdzes ir biežāk sastopamās ultramaratonu distances.

Tehnoloģiju pārmaiņu projektu un komandu vadītājs, stratēģiskā mārketinga un komunikāciju profesionālis, kritiskās domāšanas un zinātnes popularizēšanas kustības SkeptiCafe aizsācējs Edgars Lapiņš, kurš noskrējis vairāk kā 30 ultramaratonus, piedāvā iedvesmas lekciju par to, kā mentāli un fiziski pārvarēt izaicinājumus.

Šajā lekcijā par to: 

  • kā sevi motivēt un nepadoties;
  • kā iemācīties ne tikai mīlēt grūtības, bet arī no tām uzlādēties;
  • ko biznesā var mācīties no citas disciplīnas;
  • stāsts par gatavošanos, plānošanu, mentālo grūtību pārvarēšanu, pašmotivējošu domāšanas veidu;
  • ko no tā iespējams mācīties un pielietot ikdienā, kad saskaramies ar mentāli un fiziski grūtiem izaicinājumiem.

Ilgums: līdz 2 stundām.

Radušies jautājumi? Aizpildiet pieteikumu un mēs ar Jums sazināsimies!