top of page

Laika plānošana un darba organizēšana

2 stundas

Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes. 


Nodarbības mērķis ir sniegt dalībniekiem zināšanas un praktiskas iemaņas laika un darba plānošanā, iegūstot izpratni par: iekšējiem un ārējiem efektīva darba traucēkļiem; darba un laika plānošanas galvenajiem principiem, mērķu noteikšanu un prioritāšu izvirzīšanu; laika plānošanas instrumentiem un stresa līmeņa samazināšanas iespējām darbā. 


Tēmas: 

  • Laika plānošanas pamatprincipi 

  • Psiholoģiskā dimensija ikdienas pienākumu veikšanā 

  • Laika plānošana un stress 

  • Skaidri mērķi laika plānošanas kontekstā 

  • Prioritāšu noteikšana un ievērošana 

  • Laika menedžments komandā un laika zagļi

Vēlies šo lekciju savā uzņēmumā? Piesakies!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page