Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club© (H2H Sales)

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Tēmas:

Klienta iebildumi:

  • Kāpēc klienti iebilst?
  • Kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • Universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • Klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • Telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • Sarunas mērķa formulēšana;

Klienta atrunas:

  • Kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • Klienta iemesls atrunām;
  • Darbs ar klienta atrunām – algoritmi;

Komplimenti klientam:

  • Kā pareizi izteikt komplimentus klientam;
  • Kompliments klientam – rīks darbam ar iebildumiem;
  • Komplimentu tehnikas;

Jautājumu tehnikas:

  • Atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • Slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā;

Sarunu bloķētāji:

  • Sarunas bloķētāju veidi;
  • Kā tikt pāri bloķētājam sarunas laikā;
  • Kā tikt līdz PPL (Persona, kas Pieņem Lēmumu);

Sarunas struktūra:

  • Kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • Sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • Kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • Sarunas programmēšana;
  • Klientu iebildumu tipoloģija;
  • Kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”;

Saruna ar klientu par cenu:

  • Klienta pretestība cenai;
  • Mana pretestība cenai;
  • Kā strādāt ar iebildumu “Pārāk dārgi”;

Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • Klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • Iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • Pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību zāle Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13 – 12 (4. stāvs).
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Ir jautājumi? Sazinies ar mums
Atsauksmes
  • Kas Jums visvairāk patika šajā seminārā?

    • Ļoti daudz piemēru un skaidrojumu tieši no reālajām dzīves situācijām, kas parāda veidu, kā tikt galā ar vajadzīgo iebildumu. Ļoti plašas un detalizētas nianses pārdošanas darbā. Īstenībā viss, kas tika stāstīts, ir ļoti svarīgs.
    • Pasniedzējs ir ļoti kompetents un māk rast risinājumus dažādām situācijām. Atbalsta arī citu viedokļus, ne tikai savu. Ļoti labi!
    • Pasniedzēja pieredze, personīgie piemēri no visdažādākajām dzīves situācijām. Prasme ieinteresēt un nebaidīties mēģināt pielietot zināšanas dažādās situācijās. Ļoti iedvesmojoši.
    • Patīk loģika, ka atbildes ir uzbūvētas izejot no tā ko domā klients. Pirmais solis ir reāli saprast otru pusi.
    • Tas, ka man pirmo reizi tik ļoti gribējās visu iegūto iemācīt saviem darbiniekiem. Pozitīvisms, dabiskums – personīgā Pāvela pieredze, kas pārvērsta vienkāršās metodēs un dzīves patiesībās

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu