Jekaterina Mehtijeva

Jekaterina Mehtijeva

Trenere, mentore un klientu “advokāts" ar vairāk kā 10 gadu pieredzi finanšu sektorā - gan tiešajā pārdošanā, gan veidojot klientu apkalpošanas modeļus, lojalitātes programmas un konsultāciju saturu.

Šobrīd ir apdrošināšanas sabiedrības BALTA klientu pieredzes vadītāja.

Jekaterinas īpašais talants ir sarežģīto pārvērst viegli saprotamajā - kā sarunās ar klientiem, tā mācību satura pasniegšanā. Specializējas sarunu vadīšanas, pārdošanas un klientu servisa praktisko treniņu vadīšanā. Padziļināti strādā ar Dizaina domāšanu (uz klientu vajadzībām centrētas problēmu risināšanas metode), ir mentore jaunajiem treneriem. Paralēli trenera darbam, vada pārdošanas (B2B, B2C) un finanšu procesus interjera dizaina jomā. 

Mācības vada latviešu, angļu, un krievu valodā.

Ar TRIVIUMU sadarbojas kopš 2020. gada.

Izglītība:

  • Latvijas Universitātes bakalaura grāds sociālajās zinībās
  • Ieguvusi Lielbritānijas prestižā Apmācības un profesionālās izglītības Institūta (ITOL) sertifikātu kursā “Brain friendly learning”
  • Zināšanas papildinājusi Banku Augstskolas profesionālajā programmā “Dizaina domāšana uzņēmējiem”
  • Ieguvusi BFAA Investīciju konsultanta kvalifikāciju
  • Pabeigusi Mičiganas Universitātes mācību kursu “Successful Negotiation: Essential Strategies and Skills”

Profesionālā attīstība:

  • Nekustamo īpašumu attīstītāja River properties izpilddirektore
  • AS “Swedbank” privātpersonu segmentu daļas vadītāja, turīgo klientu segmentu programmu vadītāja, apdrošināšanas produktu līnijas vadītāja, personīgā finanšu konsultante
  • Swedbank Akadēmijas trenere

Atsauksmes:

  • Ļoti foršas un patīkamas mācības. Daudz jaunu zināšanu un lieliska pēcgarša! :) (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)
  • Tiešām ļoti vērtīgi un noderīgi! Palīdzēja paskatīties uz sevi un pat uz klientu no malas. Ļoti laba pieredzes uzkrāšana. PALDIES! (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)
  • Liels paldies Katrīnai! Lieliskas mācības. Profesionālas, pārdomātas, ar daudz dažādiem un praktisiem vingrinājumiem. Katrīna prata pielāgoties grupas dinamikai un tehniskajām prasmēm. Dodos tālāk iedvesmas pilna. (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)
  • Pasniedzēja ir ļoti pozitīva, kā arī ļoti kompetenta, uz visiem jautājumiem atbildēja. Bija interesanti uzzināt daudz ko jaunu. (Korporatīvais kurss - Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā)
  • Bija ļoti noderīgi un vērtīgi. Noteikti pievienotā vērtība ir tā, ka lektore ir arī praktiķe nevis tikai teorijas pārzinātāja. Super! (Korporatīvais kurss - Pārdošanas un pārrunu vadīšanas treniņš "Fight Club")
  • Paldies par vērtīgajiem ieteikumiem dažādu situāciju risināšanai, konkrētiem piemēriem – tie noderēs. Šīs mācības ir lietderīgas izejošo tālruņa zvanu veikšanai pārdošanas nolūkā. (Korporatīvais kurss - Pārdošanas un pārrunu vadīšanas treniņš "Fight Club")
  • Brīnišķīga, cieņpilna attieksme, pieeja. Kolosāls veids, kā bez stresa trenēties savā starpā, caur savām un kolēģu pieredzēm. Redzu pilnīgi visas dzīves sfērās, kur šo visu izmantot. PALDIES! (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu