top of page

Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece

Klientu apkalpošana, treneru apmācības

Profesionāla klientu servisa, komunikācijas un treneru (Train the Trainer) prasmju trenere.

Vada klientu apkalpošanas un pārdošanas treniņus, komunikācijas un sadarbības treniņus un treneru prasmju treniņus. Konsultē klientu apkalpošanas standartu vai pārdošanas rokasgrāmatu izstrādē un iekšējo apmācību sistēmu un mācību programmu izstrādē.

Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece
Izglītība
  • Bakalaura grāds pedagoģijā Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolā.

  • Līderības attīstības programmā – Liam Ulvhag, Stockholm School of Economics.

  • Zināšanas papildinājusi IATA (International Air Transport Association), tajā skaitā, arī apguvusi kursu “Advanced Train The Trainer”; ieguvusi vairākus sertifikātus par koučinga metodikas pielietošanu.

Profesionālā pieredze
  • Air Baltic Corporation servisa apmācību vadītāja, kā arī turpina darbu kā klientu apkalpošanas un pārdošanas instruktore, un vecākā stjuarte.

  • Vadījusi mācības vairāk kā 50 dažādām organizācijām, pamatojoties pieredzē balstītā praktiskajā efektivitātē.

Atsauksmes
Noderīgas, jaunas lietas, kas reāli izmantojamas darbā. Patika praktiskie piemēri, izspēlētās situācijas. Paldies! (Korporatīvais kurss – Klientu servisa treniņš)
Man ļoti patika šīs apmācības, kaut arī iepriekš biju bijusi soft skills apmācībās, šīs bija daudz koncentrētākas un saturīgākas un es daudz ko no tām ieguvu un izmantošu darbā un privātajā dzīvē. Skaidrīte varētu padarīt jebkuru tēmu aizraujošu. (Korporatīvais kurss – Izcils klientu serviss)
Ļoti vērtīgas, noderīgas mācības, kuru laikā iegūtās zināšanas un prasmes būs plaši pielietojamas. Un ļoti harizmātiska, zinoša un patīkama lektore, kas ar savu piemēru jau vien iemāca daudz. (Publiskais kurss – Treneru sagatavošana)

bottom of page