Iepazīsties ar zīmola pozicionēšanas un eksporta treneri Evitu Štrausu

Iepazīsties ar zīmola pozicionēšanas un eksporta treneri Evitu Štrausu

Jo dinamiskāka ir zīmola biznesa vide, jo regulārāk vēlams veikt zīmola pozīcijas auditu, lai uzturētu veselīgu zīmola uztveri mērķauditorijā. Evita Štrausa iesaka ikvienam zīmolam reizi gadā novērtēt izmaiņas nozarē, pārskatīt biznesa attīstības stratēģiju un zīmola pozīciju.

Jo precīzāk un apzinātāk tiek veikta zīmola pozicionēšana, jo efektīvāks un spēcīgāks zīmols būs konkurences vidē.

Aicinām noklausīties sarunu, kurā uzzināsiet, kā Evita kļuva par treneri un konsultantu zīmola pozicionēšanas un eksporta tēmās, kas ir zīmola pozicionēšana un kādi ir galvenie ieguvumi zināšanām par zīmola pozicionēšanu, prasmei to pozicionēt mērķtiecīgi. Uz šiem un citiem jautājumiem saņemsi atbildes šajā sarunā.