Kā mākslīgais intelekts varētu palīdzēt automatizēt pakalpojumu procesus? - Kaspars Kauliņš

Kā mākslīgais intelekts varētu palīdzēt automatizēt pakalpojumu procesus? - Kaspars Kauliņš

Aicinām noskatīties uzņēmuma "Tilde" biznesa attīstības vadītāja, mākslīgā intelekta tehnoloģiju evanģēlista, TRIVIUMS biznesa attīstības un vadības konsultanta Kaspara Kauliņa uzstāšanos konferencē ''Iepirkumi rīt''.

Uzzināsiet vairāk par mākslīgā intelekta valodas tehnoloģijām un to praktisko pielietojumu biznesa procesos, kas saistīti ar komunikāciju – saziņu ar klientu. Kā arī par to, kā mākslīgais intelekts var atvieglot cilvēka darbu, samazināt izmaksas, uzlabot klienta pieredzi un nodrošināt piekļūstamību informācijai, zināšanām un digitālajiem pakalpojumiem.