Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)

  • Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
  • Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
  • Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
  • Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
  • Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Ilgums: 3 x 2 stundas.

Tēmas:

1. Klienta iebildumi:

  • kāpēc klienti iebilst?
  • kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • sarunas mērķa formulēšana.

2. Klienta atrunas:

  • kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • klienta iemesls atrunām;
  • darbs ar klienta atrunām – algoritmi.

3. Jautājumu tehnikas:

  • atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.

4. Sarunas struktūra:

  • kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • sarunas programmēšana;
  • klientu iebildumu tipoloģija;
  • kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.

5. Saruna ar klientu par cenu:

  • klienta pretestība cenai;
  • mana pretestība cenai;
  • kā strādāt ar iebildumu “Pārāk dārgi”.

6. Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

"Pieredze ir vienīgais zināšanu avots." Alberts Einšteins /

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga.

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām. 

Atsauksmes
    • Ļoti noderīgs un praktisks kurss. No visiem iepriekš apmeklētajiem kursiem šis ir vispielietojamākais reālajā dzīvē. Paldies!
    • Patika Pāvela pasniegšanas stils, ka nebija pārāk daudz informācijas, kas jāatceras, bija koncentrētā veidā pasniegti Sales instrumenti. Paldies! 
    • Ļoti noderīgas apmācības.
    • Ļoti vērtīgas apmācības. Man patika lektors, izmantoja ļoti daudz piemērus gan no savas personīgās dzīves, gan no tā, kas lasīts grāmatās un dzirdēts, redzēts no citiem menoriem.
    • Paldies par jaunu triku iesēšanu smadzeņu šūnās. Bija interesanti uzzināt kā tas strādā, un kā tas tiek izmantots pret mani. Paldies! 
    • Attālinātās mācības netraucēja un principā tik pat labi kā klātienē. Pāvels ļoti labs pasniedzējs. Nesarežģī saturu. 
    • Intensīvas, saturīgas un noderīgas mācības. Liels paldies! 
    • Lielisks, harizmātisks, augstas kompetences pasniedzējs - tiešām noderīgi!